نبیل گبول نے 10 ارب کی آفر کرنے والے شخص کا نام بتادیا!

0

Image outcome for ‫نبیل گبول‬‎

کراچی -پاکستان تحریک انصاف کے چیئرمین عمران خان کو حکمران جماعت کی جانب سے10ارب روپے کی پیشکش کرنے والے شخص کے نام کے حوالے سے قیاس آرائیاں عروج پر ہیں جبکہ آفر لانے والے شخص کے نام کے حوالے سے اب تک کا سب سے بڑا دعویٰ سامنے آگیا ہے۔ یہ دعویٰ پیپلز پارٹی کے رہنما ءنبیل گبول کی جانب سے کیا گیا ہے۔

تفصیلات کے مطابق پاکستان تحریک انصاف کے چیئرمین عمران خان کے حکمران جماعت کی جانب سے 10ارب کی آفر کے دعوے کے بعد قومی سیاست میں ہنگامہ برپا ہوگیا ہے۔ سیاسی جماعتوں اور میڈیا کی جانب سے قیاس آرائیاں عروج پر ہیں جبکہ عمران خان نے گذشتہ روز جلسے سے خطاب کرتے ہوئے کہا تھا کہ وہ شریف خاندان کی جانب سے آفر لانے والے شخص کا نام عدالت میں بتائیں گے۔ ایسے میں ممتاز سیاست دان اور رہنماءپیپلز پارٹی نبیل گبول نے سوشل نیٹ ورکنگ سائٹ ٹوئٹر پر ٹوئٹ کے ذریعے دعویٰ کیا ہے کہ ”شیپس جم“ کا مالک عمران خان اور حمزہ شہباز کا مشترکہ دوست ہے۔ اور وہی عمران خان کے لئے نواز حکومت کی جانب سے10ارب روپے کی آفر لے کر آیا ۔ یکے بعد دیگرے 3ٹوئٹس میں نبیل گبول نے کہا ہے کہ کیا آپ لوگ جانتے ہیں کہ کون شخص آفر لایا ہے؟ چلیں اندازہ لگائیں ۔ میں آپ کو بتاتا ہوں کہ کون شخص ہو سکتا ہے۔

شپس کا مالک عمران خان کا اتنا قریبی دوست ہے کہ صدر مشرف نے عمران خان کی درخواست پر کراچی میں اسے قیمتی اراضی 2لاکھ روپے ماہانہ کرایے پر دی :-

Share.

About Author

Leave A Reply