سندھ میں میڈیکل کےداخلوں کےلیےانٹری ٹیسٹ

0

کراچی : سندھ کی مختلف میڈیکل یونیورسٹیراور کالجوں میں داخلے کے لیے انٹری ٹیسٹ لیا جا رہا ہے، جس میں 12 ہزار سے زائد امیدوار حصہ لے رہے ہیں۔

تفصیلات کے مطابق سندھ کے پانچ مختلف شہروں میں میڈیکل یونیورسٹیز اور کالجوں میں داخلے کے لیے پہلی مرتبہ ایک ساتھ انٹری ٹیسٹ لیا جا رہا ہے۔

کراچی میں ڈاؤ میڈیکل یونیورسٹی، جناح میڈیکل یونیورسٹی، لیاری میڈیکل یونیورسٹی، کے ایم ڈی سی اور ڈاکٹرعشرت العباد ڈینٹل کالج میں داخلے کے لیے این ای ڈی یونیورسٹی میں انٹری ٹیسٹ لیے جا رہے ہیں۔

شہر قائد میں ایم بی بی ایس کے لیے 1050 اور بی ڈی ایس کی 300 نشتوں کے لیے 6 ہزار سے سے زائد طلبا و طالبات ٹیسٹ دے رہے ہیں۔

دوسری جانب نواب شاہ میں پیپلزمیڈیکل یونیورسٹی برائے خواتین میں 250 نشتوں کے لیے 1100 امیدوار ٹیسٹ دے رہے ہیں جبکہ سکھر میں 5 مختلف میڈیکل کالجز میں داخلوں کے لیے 3 ہزار 200 سے زائد طلبا وطالبات انٹری ٹیسٹ میں حصہ لے رہے ہیں۔

ادھر لاڑکانہ میں چانڈکا میڈیکل کالج کی 200 اور آصفہ ڈینٹل کالج کی 50 نشتوں کے لیے 4 ہزار 700 امیدوار ٹیسٹ دے رہے ہیں۔



واضح رہے کہ یونیورسٹی آف ہیلتھ سائنسز کے زیر اہتمام پنجاب کے میڈیکل کالجز میں داخلے کے لیے انٹری ٹیسٹ 29 اکتوبر کو ہوگا جس میں 65 ہزار امیدوار حصہ لیں گے۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF  Email

Share.

About Author

Leave A Reply